| دوشنبه ۰۳ دی ۱۴۰۳ الإثنین ۲۲ جمادى الثانیة ۱۴۴۶ Monday 23 December 2024
دستورالعمل جشنواره درون دانشگاهی «حرکت» منتشر شد
  • 1396/12/13 11:25
  • 3767
ویژه آثار و دستاوردهای علمی دانشجویان؛

دستورالعمل جشنواره درون دانشگاهی «حرکت» منتشر شد

دستورالعمل جشنواره درون دانشگاهی «حرکت» ویژه آثار و دستاوردهای علمی دانشجویان منتشر شد.

به گزارش خبرنگار دانشجویی و فرهنگی، دستورالعمل جشنواره درون دانشگاهی «حرکت» ویژه آثار و دستاوردهای علمی دانشجویان منتشر شد.

 

جشنواره حرکت رویدادی برای رقابت، عرضه و نمایش دستاوردهای برتر علمی دانشجویی است. این جشنواره، سالانه با همکاری دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی کشور توسط اداره‌کل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در دو بخش رقابتی و نمایشگاهی برنامه‌ریزی و برگزار می‌شود. در بخش رقابتی، آثار انجمن‌های علمی، گروه‌های دانشجویی و یا دانشجویان با توجه به شرایط حوزه‌های رقابتی توسط دبیرخانه جشنواره‌ حرکت پذیرش شده و مورد ارزیابی و داوری قرار می‌گیرند. همچنین در بخش نمایشگاهی غرفه‌هایی جهت ارائه و نمایش دستاوردهای علمی در اختیار شرکت‌کنندگان بخش رقابتی گذاشته می‌شود.

 

هر ساله دانشگاه‌ها برای انتخاب و معرفی بهترین آثار و دستاوردهای علمی دانشجویان خود، قبل از فرارسیدن موعد برگزاری جشنواره ملی حرکت، جشنواره‌ای در سطح دانشگاهی برگزار می‌کنند تا برای حضور پرقدرت در سطح ملی آمادگی داشته باشند. معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه امام صادقعلیه‌السلام نیز به‌عنوان متولی پشتیبانی امور انجمن‌های علمی دانشجویی مصمم است تا با همکاری دانشکده‌ها و مرکز زبان دانشگاه، نخستین دوره جشنواره حرکت در سطح درون‌دانشگاهی را در اردیبهشت‌ماه 1397 برگزار نماید؛ لذا دبیرخانه‌ شورای سیاست‌گذاری انجمن‌های علمی دانشجویی (شامل معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه یا قائم‌مقام ایشان، مدیر‌کل دانشجویی و فرهنگی دانشگاه، مدیرکل امور پژوهشی دانشگاه یا نماینده معاونت پژوهشی، مدیرکل آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه، دو نفر از اساتید هیأت علمی و دو نماینده از شورای دبیران انجمن‌‌های علمی دانشجویی دانشگاه به انتخاب رئیس دانشگاه) این دستورالعمل را با هدف سیاست‌گذاری، برنامه‌ریزی و نظارت بر فرآیندهای جشنواره و با اقتباس از دستورالعمل مصوب وزارت علوم تهیه و تنظیم نموده است. در این جشنواره آثار و دستاوردهای علمی دانشجویان که مستقل از برنامه‌ آموزشی دانشگاه انجام شده و به ثمر رسیده است، پذیرش شده و آثار برگزیده از میان آن‌ها انتخاب و در آئین پایانی جشنواره معرفی می‌شوند و به بخش رقابتی جشنواره ملی حرکت ارسال خواهند شد.

 

راهبرد اصلی معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه امام صادقعلیه‌السلام، افزایش استانداردهای کیفی در برنامه‌ریزی و برگزاری جشنواره با تأکید بر نقش محوری دانشجویان است.

 

ماده 1- تعاریف و اختصارات

1.1. جشنواره: جشنواره درون دانشگاهی حرکت.

1.2. انجمن: منظور هرکدام از انجمن‌های علمی دانشجویی دانشگاه است.

1.3. گروه دانشجویی: هر گروهی از دانشجویان که تلاش و فعالیت گروهی‌شان دستاوردی علمی را در پی داشته است. گروه بایستی ذیل انجمن‌های علمی دانشجویی شکل گرفته و دستاورد گروه حاصل مشارکت داوطلبانه دانشجویی و مستقل از برنامه آموزشی دانشگاه باشد.

1.4. وزارت علوم: وزارت علوم، تحقیقات و فناوری.

1.5. دانشگاه: منظور دانشگاه امام صادق علیه‌السلام است.

1.6. دبیرخانه: دبیرخانه جشنواره درون‌دانشگاهی حرکت.

 

ماده 2- اهداف

2.1. افزایش مشارکت دانشجویان در فعالیت‌های علمی و حمایت و تشویق آن‌ها

2.2. شناسایی انجمن‌ها، گروه‌ها و دانشجویان دارای دستاوردهای علمی ممتاز و تقدیر از آن‌ها

2.3. انعکاس و انتقال تجربه فعالیت‌های علمی موفق و الگو بین دانشجویان

2.4. تشویق دانشجویان به فعالیت متناسب با اولویت‌ها و نیازهای کشور

2.5. زمینه‌سازی به منظور هم‌افزایی و تقویت انجمن‌های علمی دانشجویی

2.6. ایجاد بستر مناسب به منظور آشنایی مؤسسات، شرکت‌ها، سازمان‌های دولتی و غیردولتی با ظرفیت‌ها و توانمندی‌های علمی دانشجویان.

 

 ماده 3- دبیرخانه

3.1. مسئولیت دبیرخانه اجرایی بر عهده معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه و به‌صورت خاص اداره امور فرهنگی است.

3.2. وظایف دبیرخانه

3.2.1. برنامه‌ریزی مناسب برای اجرای هر چه بهتر و باشکوه‌تر جشنواره

3.2.2. تشکیل شورای مشورتی جشنواره: شورای مشورتی وظیفه‌ی ارائه مشورت به دانشکده‌ها، بخش‌ها، انجمن‌های علمی مرتبط با آن‌ها و سایر متقاضیان شرکت در جشنواره را بر عهده دارد.

3.2.3. اجرای فرآیند داوری از جمله هماهنگی با اساتید داور و تهیه کاربرگ‌های ارزیابی در هریک از حوزه‌های رقابتی: کاربرگ‌های ارزیابی عیناً مطابق کاربرگ‌های ارزیابی سطح ملی جشنواره خواهد بود.

3.2.4. مستندسازی و ارائه گزارش جشنواره.

 

ماده 4- بخش‌ها، مراحل و زمان‌بندی جشنواره

همان‌طور که در مقدمه بیان شد، جشنواره‌ حرکت در دو بخش رقابتی و نمایشگاهی برگزار می‌شود. فرآیند بخش رقابتی جشنواره در سه مرحله صورت می پذیرد:

  1. دریافت آثار دانشجویان، انجمن‌ها و گروه‌های علمی دانشجویی به‌صورت حضوری در زمان تعیین شده
  2. داوری آثار دریافتی و انتخاب و معرفی آثار برتر
  3. برگزاری مرحله نهایی جشنواره -که همزمان با آئین پایانی جشنواره دانشگاهی است - و اعلام «برگزیدگان جشنواره»

بخش نمایشگاهی این جشنواره، در تاریخ 22 و 23 اردیبهشت‌ماه سال 1397 در محل واحد برادران دانشگاه برقرار شده و اختتامیه‌ نیز در تاریخ 24 اردیبهشت‌ماه در سالن امتحانات برگزار می‌گردد.

زمان‌بندی جشنواره مطابق جدول زیر خواهد بود:

عنوان کار

تاریخ

فراخوان جشنواره و دریافت آثار

96/12/07 الی 97/02/10

داوری آثار و ارزیابی غرفه‌ها

97/02/11 الی 97/02/24

چیدمان و فضاسازی غرفه‌ها توسط انجمن‌ها

97/02/20 و 97/02/21

نمایشگاه جشنواره

97/02/22 و 97/02/23

اختتامیه و معرفی برترین‌ها

97/02/24

 

 

ماده 5- حوزه‌های رقابت و شرایط آثار ارسالی

5.1. حوزه‌های نه‌گانه رقابتی جشنواره به شرح جدول زیر است:

حوزه رقابتی

انجمن علمی

فعالیت علمی خلاقانه

نشریه علمی

مسابقه علمی

پژوهش

فضای مجازی

کتاب

کارآفرینی

غرفه برتر

شرکت‌کنندگان

انجمن‌های علمی دانشجویی

انجمن‌ها و گروه‌های علمی دانشجویی

انجمن‌ها، گروه‌های دانشجویی و یا دانشجویان به صورت فردی

انجمن‌های علمی

 

تذکر: آثار باید شرایط عمومی بند 5.2 و شرایط اختصاصی بند 5.3 را داشته باشد.

5.2. شرایط عمومی آثار ارسالی

الف) هر اثر باید گزارشی از فعالیت­ها یا دستاوردهای علمی انجام شده ذیل عضویت و همکاری با انجمن‌های علمی دانشجویی در حوزه رقابتی مربوطه باشد.

ب) فعالیت‌های گزارش‌شده باید در فاصله زمانی ابتدای اردیبهشت 96 تا نیمه اردیبهشت 97 به سرانجام رسیده باشد. پروژه‌های ناتمامی که در این بازه در مرحله اجرا قرار دارند نیز می‌توانند در حوزه رقابتی شرکت نمایند.

پ) فعالیت­های گزارش‌ شده باید مستقل از برنامه آموزشی و پژوهشی دانشگاه باشد و می‌تواند ماحصل کار گروهی دانشجویان و مشارکت استادان دانشگاه نیز باشد.

ت) هر انجمن حداکثر با 2 اثر در هر حوزه و هر گروه دانشجویی یا هر دانشجو با حداکثر دو اثر در یک حوزه می‌تواند وارد رقابت شود.

تبصره 1- آثار ارسالی که شرایط فوق را نداشته باشند، در پایش اولیه یا بعد از آن توسط دبیرخانه از فرایند رقابت کنار گذاشته خواهند شد.

تبصره 2- دبیرخانه مسئولیت بررسی صحت و سقم شرایط مندرج در این بند و شرایط اختصاصی ذکر شده در بند بعد را دارد.

5.3. شرایط اختصاصی حوزه‌های رقابتی

الف) جایزه‌ انجمن‌ علمی: مبنای رقابت در این حوزه کلیه فعالیت‌های علمی یک ساله انجمن است. فعالیت‌ها باید حاصل کار گروهی اعضا و برنامه‌ریزی شورای مدیریت انجمن باشد. همچنین گزارش عملکرد انجمن از حیث تعداد فعالیت‌ها و ترتیب ارائه آن‌ها باید مطابق با جدول زیر باشد:

نوع فعالیت

مصادیق فعالیت

فعالیت آموزشی (حداکثر 10 فعالیت)

کارگاه‌ها، کلاس‌ها و دوره‌های آموزش علمی و تخصصی

رویداد علمی (حداکثر 5 فعالیت)

مسابقه، جشنواره، کنفرانس، نشست، سمینار، نمایشگاه، بزرگداشت، گردهمایی علمی و تخصصی

گفتگوی علمی و تخصصی (حداکثر 5 فعالیت)

هم‌اندیشی، مباحثه، گفت‌و‌گو، کرسی آزاداندیشی، مناظره، سخنرانی، میزگرد، جلسات بحث، نقد‌ و یا تبادل نظر، حلقه‌ فکری

ارتباطات و همکاری‌های علمی (حداکثر 5 فعالیت)

تفاهم‌نامه، جلسه، بازدید و همکاری مشترک با مراکز و مجموعه‌های علمی، خدماتی، صنعتی، حرفه‌ای یا تخصصی ملی یا بین‌المللی

نشریه علمی

کلیه شماره­های نشریه‌ای که صاحب‌امتیاز آن انجمن است

فعالیت پژوهشی

تحقیق، مطالعه و پژوهشی که کارفرمای مشخصی داشته و با مدیریت و برنامه‌ریزی انجمن انجام شده باشد

کتاب

ترجمه یا تألیف کتاب که اسم و لوگوی انجمن در شناسنامه و یا روی جلد کتاب مندرج شده و مجوز نشر آن کسب شده است.

خلاقیت علمی

کارآفرینی یا اختراعی که انجمن بخشی از امتیاز آن را داشته و مدارک و مستندات مؤید این موضوع باشد.

 

ب) جایزه‌ فعالیت علمی خلاقانه: انجمن می‌تواند بهترین و خلاقانه‌ترین فعالیت خود را در این حوزه رقابتی کاندیدا نماید. فعالیت باید در قالب یک پوستر گزارش شود. فعالیتی که موضوعات آن در زمینه‌های زیر باشد دارای امتیاز ویژه خواهد بود: 

  1. مشارکت دانشجویان و استادان
  2. اخلاق آکادمیک
  3. اقتصاد مقاومتی
  4.  مبانی میان‌رشته‌ای و تلفیقی
  5. محیط زیست
  6. آزاداندیشی
  7. تعاملات علمی بین‌المللی
  8. مناطق محروم و محرومیت‌زدایی.

پ) جایزه‌ نشریه‌ علمی: کلیه‌ شماره‌های منتشرشده‌ یک نشریه‌ علمی دانشجویی می‌تواند در این حوزه‌ رقابتی کاندیدا شود. شرایط اختصاصی این حوزه از قرار زیر است:

  1. صاحب‌امتیاز نشریه باید یک انجمن یا یک دانشجوی عضو انجمن علمی دانشجویی باشد.
  2. محتوای مطالب نشریه باید صرفاً رویکرد علمی داشته باشد.

ت) جایزه مسابقه علمی: گزارش برگزاری یک مسابقه علمی-دانشجویی خلاقانه که دانشجویان بیشترین استقبال و مشارکت را در آن داشته‌اند در این حوزه رقابتی پذیرش می‌شود.

ث) جایزه‌ پژوهش: کلیه‌ اقدامات و فعالیت‌هایی که در راستای انجام یک طرح پژوهشی انجام شده می‌تواند در این حوزه‌ رقابتی کاندیدا شود. شرایط اختصاصی این حوزه از قرار زیر است:

  1. پژوهش لزوماً باید کارفرما داشته و مستندات (قرارداد پژوهش) ضمیمه‌ گزارش ارسالی باشد. همچنین پژوهش باید به انجام رسیده و گواهی تأیید کارفرما را نیز داشته باشد.
  2. اجرای پژوهش باید حاصل کار دانشجویی، مستقل از برنامه‌های آموزشی دانشگاه و ذیل انجمن‌های علمی بوده و گزارش و مقالات منتج از آن باید مؤید این موضوع باشد؛
  3. در تمامی موارد بایستی نام انجمن در مستندات ارائه شده، درج شده باشد.

ج) جایزه‌ فضای مجازی: فعالیت دانشجویی که ماحصل آن در قالب فضای مجازی انتشار یافته باشد (اعم از صفحات و سایت‌ها، اپلیکیشن‌ها، نرم‌افزارها و...) می‌تواند در این حوزه رقابتی کاندیدا شود. شرایط اختصاصی این حوزه از قرار زیر است:

  1. محتوای فعالیت صرفاً باید علمی باشد.
  2. فعالیتی که با استقبال کاربران و مخاطبان همراه بوده و به‌صورت مستمر انجام پذیرفته باشد، دارای اولویت و امتیاز ویژه است.

چ) جایزه‌ کتاب: فعالیت دانشجویی منجر به کتاب می‌تواند در این حوزه‌ رقابتی کاندیدا شود. شرایط اختصاصی این حوزه از قرار زیر است:

  1. کتاب باید مجوز انتشار را اخذ کرده باشد.
  2. ترجمه یا تألیف کتاب باید حاصل کار دانشجویی با قید اسامی افراد روی جلد کتاب باشد.
  3. لوگو و نام انجمن باید روی جلد و در شناسنامه کتاب درج شده باشد.
  4. محتوای کتاب باید صرفاً رویکرد علمی داشته باشد.

ح) جایزه‌ کارآفرینی: فعالیت دانشجویی منجر به کارآفرینی می‌تواند در این حوزه‌ رقابتی کاندیدا شود. شرایط اختصاصی این حوزه از قرار زیر است:

  1. کارآفرینی باید مورد تأیید و حمایت مرکز رشد دانشگاه باشد و یا به‌عنوان شرکت ثبت‌ شده‌ باشد.
  2. کارآفرینی باید حاصل کار دانشجویی باشد و مستندات لازم در این خصوص نیز ارائه شود.
  3. ایده‌های کارآفرینی که شرط اختصاصی 1 در این بند را ندارند در صورت ارائه طرح توجیهی مورد قبول، با سقف نصف کل امتیاز حوزه کارآفرینی در فرم داوری (50 امتیاز) سنجیده و تنها در بخش انتخاب انجمن علمی برتر لحاظ می‌گردد.

خ) جایزه‌ غرفه‌‌ برتر: عملکرد انجمن‌ها در قالب فضاسازی غرفه، ارائه‌ دست‌آوردهای انجمن، ایده و نوآوری در غرفه‌آرایی، برنامه‌های اجرایی، کیفیت تعامل حاضرین در غرفه‌ها، توجه به موارد زیست‌محیطی و رعایت حقوق شهروندی و مواردی از این قبیل در طی برگزاری بخش‌ نمایشگاهی جشنواره داخلی حرکت توسط دبیرخانه رصد و مورد ارزیابی واقع خواهد شد. همچنین لازم است در حین نمایشگاه به نکات زیر توجه شود:

  1. برپایی و جمع‌آوری غرفه‌ها به صورت منظم و با هماهنگی مسئول اجرایی نمایشگاه در زمان مشخص شده انجام گیرد.
  2. فضاسازی غرفه بایستی در محدوده‌ فضای اختصاص داده شده به انجمن مربوطه انجام شود.
  3. استفاده از صوت یا برگزاری مسابقات و برنامه‌های سرگرمی نباید از فضای اختصاصی به غرفه فراتر بوده و موجب آزار گردد.
  4. پذیرایی و ارائه برخی اقلام مدنظر انجمن‌ها بایستی با در نظر گرفتن نظافت و توجه به موارد زیست‌محیطی انجام شود.
  5. طراحی برگرفته از آموزه‌های دینی و ملی، استفاده از خلاقیت در جهت نشان‌ دادن تلفیق بین‌رشته‌ای ماهیت رشته‌های دانشگاه، پوشش هماهنگ افراد حاضر در غرفه، هماهنگی برنامه‌ها و نظم از موارد مشمول امتیاز است.
  6. نظرسنجی از شرکت‌کنندگان در نمایشگاه، بخشی از امتیاز ارزیابی غرفه انجمن‌ها را شامل می‌شود که توسط دبیرخانه جشنواره انجام خواهد شد.

 

ماده 6- داوری جشنواره

6.1. ارزیابی فعالیت‌‌های دانشجویی

معیارهای ارزیابی آثار و دستاوردهای علمی دانشجویی، در 4 دسته‌ زیر لحاظ شده و در فرم‌های داوری مورد نظر قرار می‌گیرد:

الف) ارزیابی نقش دانشجویان با تأکید بر نقش گروهی آن‌ها؛

ب) ارزیابی علمی، محتوایی و خلاقیت‌ها و نوآوری‌ها در فعالیت‌ها؛

پ) ارزیابی شکلی و کمی فعالیت‌ها؛

ت) ارزیابی گزارش و مستندسازی فعالیت‌ها.

تبصره- فرم‌های داوری هر یک از حوزه‌های رقابتی به پیوست همین دستورالعمل خواهد آمد.

برای دریافت فرم‌های داوری حوزه‌های رقابتی به صورت یک فایل اینجا و یا روی عنوان مورد نظر که در ادامه می‌آید کلیک کنید.

6.2. داوران جشنواره

با توجه به اهمیت داوری جشنواره و لزوم بهره‌گیری از داوران خبره، داوران جشنواره از میان افرادی انتخاب می‌شوند که ضمن دارا بودن صلاحیت علمی و تجربه مناسب، یکی از شرایط زیر داشته باشند:

الف) آشنایی با جشنواره و انجمن‌های علمی دانشجویی؛

ب) سابقه‌ فعالیت در انجمن‌های علمی؛

پ) سابقه فعالیت در حوزه‌ فرهنگی دانشگاه.

6.3. فرآیند داوری

کلیه‌ مراحل فرآیند داوری توسط دبیرخانه برنامه‌ریزی و اجرا می‌شود. این مراحل عبارتند از:

الف) انتخاب و گروه‌بندی داوران براساس گروه‌های تخصصی؛

ب) دسته‌بندی و ارسال آثار گروه‌های تخصصی به داوران همان گروه؛

پ) جمع‌بندی نهایی نمرات داوران.

تبصره- 1: داوری آثار به این شکل خواهد بود که ابتدا دو داور به صورت مجزا آثار را بررسی کرده و در صورت عدم مطابقت نتایج داوری ایشان، داور سوم فرآیند داوری را انجام خواهد داد.

6.4. برگزیدگان

در آئین اختتامیه‌ جشنواره از انجمن‌ها، گروه‌های دانشجویی یا دانشجویان برگزیده در هر یک از حوزه‌های رقابتی تقدیر و به هرکدام، تندیس جشنواره، لوح تقدیر و جوایز نفیس اهدا می‌شود.

تبصره 1- جوایز بایستی توسط دبیر انجمن، نماینده گروه و شخص برگزیده یا نماینده ایشان دریافت و بین اعضای انجمن یا گروه توزیع شود.

تبصره 2- موارد برتر در جشنواره داخلی، پس از اعلام وزارت علوم، به دبیرخانه‌ جشنواره ملی حرکت ارسال خواهند شد؛ لذا نتایج داوری و ایرادات احتمالی آثار برگزیده توسط دبیرخانه به اطلاع برگزیدگان رسیده تا نسبت به رفع آن جهت ارسال به دبیرخانه جشنواره ملی اقدام نمایند.

 

ماده 7- رسیدگی به موارد خاص

رسیدگی به هرگونه ابهام، تعارض، تزاحم، شکایت یا هر مورد خاص دیگر و رفع اشکلات در حیطه‌ مسئولیت دبیرخانه جشنواره است. موارد مذکور در دبیرخانه مطرح و با رأی اکثریت مورد بررسی و در صورت صلاح‌دید مورد ارزیابی مجدد قرار خواهند گرفت.

 

برای دریافت دستورالعمل درون دانشگاهی حرکت در قالب کتاب الکترونیکی PDF اینجا کلیک کنید.

مشاهده مطلب
نظر شما
  • 0
  • 0
  • 0
اطلاعیه / حضور و فعالیت در دانشگاه منوط به واکسیناسیون

اطلاعیه / حضور و فعالیت در دانشگاه منوط به واکسیناسیون

اطلاعیه / حضور دانشجویان منوط به ارائه کارت واکسن

اطلاعیه / حضور دانشجویان منوط به ارائه کارت واکسن

فراخوان کارگروه کاریابی دانشجویی دانشگاه امام صادق علیه‌السلام

به منظور اعلام فرصت‌های شغلی؛

فراخوان کارگروه کاریابی دانشجویی دانشگاه امام صادق علیه‌السلام

توصیه‌های پیشگیری از ویروس کرونا

اطلاعیه درمانگاه دانشگاه؛

توصیه‌های پیشگیری از ویروس کرونا

اطلاعیه / عدم تعطیلی اقامتگاه‌های دانشجویی در بین دو ترم تحصیلی

اطلاعیه / عدم تعطیلی اقامتگاه‌های دانشجویی در بین دو ترم تحصیلی

اداره امور دانشجویی با صدور اطلاعیه‌ای از باز بودن اقامتگاه‌های دانشجویی شماره ۱و۲ در بازه میانی دو ترم تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ خبر داد.

گزارشی از نشست پرسش و پاسخ صمیمانه دانشجویان با مدیرکل روابط عمومی

گزارشی از نشست پرسش و پاسخ صمیمانه دانشجویان با مدیرکل روابط عمومی

نشست پرسش و پاسخ صمیمانه دانشجویان با جناب آقای حجت‌الاسلام کاظمی، مدیرکل روابط عمومی، برگزار شد.

اطلاعیه / آغاز فرایند ثبت اعضای اتاق دانشجویان ورودی۱۴۰۱

اطلاعیه / آغاز فرایند ثبت اعضای اتاق دانشجویان ورودی۱۴۰۱

اداره امور دانشجویی با صدور اطلاعیه‌ای از آغاز فرایند ثبت اعضای اتاق دانشجویان ورودی ۱۴۰۱ خبر داد.

گزارشی از نشست پرسش و پاسخ صمیمانه دانشجویان با معاون پژوهش و فناوری اطلاعات

گزارشی از نشست پرسش و پاسخ صمیمانه دانشجویان با معاون پژوهش و فناوری اطلاعات

نشست پرسش و پاسخ صمیمانه دانشجویان با جناب آقای دکتر امامی، معاون پژوهش و فناوری اطلاعات، برگزار شد.

تمدید مرحله نخست ثبت‌نام اسکان دانشجویان ورودی۱۴۰۱ مقطع کارشناسی تا ساعت۲۴ روز جمعه ۱۶دی

تمدید مرحله نخست ثبت‌نام اسکان دانشجویان ورودی۱۴۰۱ مقطع کارشناسی تا ساعت۲۴ روز جمعه ۱۶دی

اداره امور دانشجویی در اطلاعیه‌ای از تمدید مرحله نخست ثبت‌نام اسکان دانشجویان ورودی۱۴۰۱ مقطع کارشناسی خبر داد.

گزارشی از نشست پرسش و پاسخ صمیمانه دانشجویان با معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی

گزارشی از نشست پرسش و پاسخ صمیمانه دانشجویان با معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی

نشست پرسش و پاسخ صمیمانه دانشجویان با دکتر غلامرضا گودرزی، معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی، برگزار شد.

اطلاعیه مرحله نخست اسکان دانشجویان ورودی۱۴۰۱ مقطع کارشناسی / شروع ثبت‌نام از ساعت ۱۲ امروز

اطلاعیه مرحله نخست اسکان دانشجویان ورودی۱۴۰۱ مقطع کارشناسی / شروع ثبت‌نام از ساعت ۱۲ امروز

اداره امور دانشجویی اطلاعیه مرحله نخست ثبت‌نام اسکان دانشجویان ورودی۱۴۰۱ مقطع کارشناسی را منتشر کرد.

گزارشی از نشست پرسش و پاسخ صمیمانه دانشجویان با معاون دانشجویی و فرهنگی

گزارشی از نشست پرسش و پاسخ صمیمانه دانشجویان با معاون دانشجویی و فرهنگی

نشست پرسش و پاسخ صمیمانه دانشجویان با دکتر سیدجواد حسینی، معاون دانشجویی و فرهنگی، برگزار شد.

با اهدای خون در دانشگاه امام صادق(ع) اهدای زندگی می‌شود

با اهدای خون در دانشگاه امام صادق(ع) اهدای زندگی می‌شود

اداره امور دانشجویی از اهدای خون در درمانگاه دانشگاه امام صادق علیه‌السلام خبر داد.

اعلام برنامه زمانبندی مجموعه استخر شهید شرف زاده برای نیمه دوم سال ۱۴۰۱

اعلام برنامه زمانبندی مجموعه استخر شهید شرف زاده برای نیمه دوم سال ۱۴۰۱

برنامه زمانبندی مجموعه استخر شهید شرف زاده برای نیمه دوم سال ۱۴۰۱ اعلام شد.

فراخوان جایزه البرز ۱۴۰۲ در بخش نخبگان/مهلت یک ماهه ثبت نام به هیچ وجه تمدید نخواهد شد

فراخوان جایزه البرز ۱۴۰۲ در بخش نخبگان/مهلت یک ماهه ثبت نام به هیچ وجه تمدید نخواهد شد

بنیاد فرهنگی البرز در تقارن با شصت و یکمین سال تاسیس خود، فراخوان جایزه البرز ۱۴۰۲ را در بخش نخبگان با هدف تقدیر از دانشمندان، مخترعان، دانشجویان و طلاب برتر سراسر کشور منتشر کرد.

دومین دوره مناظرات دانشجویی انجمن‌های علمی‌دانشجویی برگزار می‌شود +آئین‌نامه‌اجرایی

دومین دوره مناظرات دانشجویی انجمن‌های علمی‌دانشجویی برگزار می‌شود +آئین‌نامه‌اجرایی

دومین دوره مناظرات دانشجویی انجمن های علمی دانشجویی معارف اسلامی و الهیات، اقتصاد، سیاسی، مدیریت و فرهنگ و ارتباطات دانشگاه امام صادق علیه السلام برگزار می‌شود.

تمدید مهلت ثبت‌نام دومین جشنواره دانشجوی نمونه بین‌المللی

تمدید مهلت ثبت‌نام دومین جشنواره دانشجوی نمونه بین‌المللی

مهلت ثبت‌نام در دومین جشنواره دانشجوی نمونه بین‌الملل تا ۱۸ آبان ماه تمدید شد.

چهلمین دوره جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران فراخوان داد

چهلمین دوره جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران فراخوان داد

فراخوان چهلمین دوره جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران توسط دبیرخانه این‌ رویداد منتشر شد.

تغییر عنوان دانشگاه امام صادق علیه السلام از غیرانتفاعی به روزانه غیردولتی

تغییر عنوان دانشگاه امام صادق علیه السلام از غیرانتفاعی به روزانه غیردولتی

عنوان دانشگاه امام صادق علیه السلام از غیرانتفاعی به روزانه غیردولتی تغییر یافت.

نشست علمی دانشگاه و تجربه امر سیاسی «چگونه دانشجویان در سال‌های منتهی به انقلاب، سیاسی شدند؟»

نشست علمی دانشگاه و تجربه امر سیاسی «چگونه دانشجویان در سال‌های منتهی به انقلاب، سیاسی شدند؟»

نشست علمی دانشگاه و تجربه امر سیاسی «چگونه دانشجویان در سال‌های منتهی به انقلاب، سیاسی شدند؟» با سخنرانی دکتر عباس خورشیدنام برگزار می‌شود.

برگزاری جلسه استادان راهنما با مرکز مشاوره دانشجویی دانشگاه امام صادق علیه السلام

برگزاری جلسه استادان راهنما با مرکز مشاوره دانشجویی دانشگاه امام صادق علیه السلام

دیروز دوشنبه، ۲۳ اسفندماه، جلسه استادان راهنما و معاونین دانشجویی و فرهنگی دانشکده‌ها با حضور قائم مقام فرهنگی و مسئولان مرکز مشاوره به صورت حضوری و مجازی برگزار گردید.

بازدید ریاست محترم دانشگاه از اداره تغذیه به منظور بررسی مشکلات و موارد موجود

بازدید ریاست محترم دانشگاه از اداره تغذیه به منظور بررسی مشکلات و موارد موجود

صبح امروز (۱۴۰۰/۱۲/۲۱) ریاست محترم دانشگاه حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر سعدی با حضور در سالن غذاخوری دانشگاه با همکاران اداره تغذیه دیدار و گفتگو کردند و به بررسی مشکلات و موارد موجود در این اداره پرداختند.

در محفلی صمیمی از کارکنان معاونت دانشجویی و فرهنگی تقدیر شد

در محفلی صمیمی از کارکنان معاونت دانشجویی و فرهنگی تقدیر شد

روز چهارشنبه ۱۸ اسفند به مناسبت روزهای پایانی سال کاری ۱۴۰۰، از کارکنان معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه امام صادق(ع) تقدیر به عمل آمد.

تقدیر از استاد لک، جانباز شیمایی دفاع مقدس

تقدیر از استاد لک، جانباز شیمایی دفاع مقدس

مدیر و جمعی از همکاران تربیت بدنی به مناسبت میلاد حضرت عباس(ع) و روز جانباز با حضور در منزل استاد لک، جانباز شیمایی دفاع مقدس، از ایشان تقدیر کردند.