| یکشنبه ۰۲ دی ۱۴۰۳ الأحد ۲۱ جمادى الثانیة ۱۴۴۶ Sunday 22 December 2024
شیوه نامه تهیه آثار دومین جشنواره درون‌دانشگاهی حرکت
  • 1398/01/21 10:29
  • 4254
دبیرخانه جشنواره حرکت منتشر کرد؛

شیوه نامه تهیه آثار دومین جشنواره درون‌دانشگاهی حرکت

شیوه نامه تهیه آثار دومین جشنواره درون‌دانشگاهی حرکت از سوی دبیرخانه این جشنواره منتشر شد.

به گزارش خبرنگار معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه امام صادق علیه‌السلام، شیوه نامه تهیه آثار دومین جشنواره درون‌دانشگاهی حرکت از سوی دبیرخانه این جشنواره منتشر شد.

 

بر اساس این گزارش دانشجویان می‌بایست به شرح ذیل اقدام نمایند:

دانشجویان گرامی: پیش از تهیه‌ی گزارش فعالیت‌ها و دستاوردهای علمی حتماً توجه داشته باشید که بازه‌ی زمانی اجرای فعالیت‌های علمی باید مطابق دستورالعمل جشنواره‌ی درون‌دانشگاهی حرکت از ابتدای اردیبهشت‌ماه 97 تا نیمه اردیبهشت‌ماه 98 باشد. همچنین به دیگر شرایط عمومی و اختصاصی دستورالعمل جشنواره (ماده 5) توجه نموده و علاوه بر آن، موارد زیر را با دقت در گزارش خود لحاظ نمایید:

  1. دبیرخانه‌ی جشنواره تنها گزارش‌هایی که در فرمت PDF باشد دریافت خواهد کرد. همچنین نوع گزارش و حداکثر حجم فایل‌های ارسالی باید منطبق با جدول زیر باشد:

حوزه رقابتی

حداکثر حجم فایل

نوع گزارش

انجمن علمی، کتاب، نشریه علمی و خودکفایی

30 مگابایت

گزارش جامع: صفحات گزارش باید در قطع کاغذ A4 باشد

سایر حوزه‌ها

15 مگابایت

پوستر: گزارش این حوزه‌ها باید در قالب یک پوستر با ابعاد 50 در 70 یا A1 باشد

 
  1. گزارش باید ساده، روان، روشن و در عین حال جامع و کامل باشد. ویراستاری، درست‌نویسی و صفحه‌آرایی می‌تواند تاثیر بسیاری بر ارزیابی داوران از گزارش شما داشته باشد.
  2. گزارش خودکفایی بایستی منطبق با گزارش‌ها واسناد مالی ارائه شده به اداره امور فرهنگی باشد.

نکاتی در مورد گزارش جامع

  1. صفحه‌ی عنوان یا روی جلد گزارش: در این صفحه عنوان کامل گزارش، حوزه‌ی رقابت، لوگوی دانشگاه و دیگر لوگوهای مرتبط )لوگوی انجمن یا نشریه و یا گروه)، زمان تدوین گزارش و... را به روشنی ذکر نمایید.
  2. صفحه‌ی فهرست: در ابتدای گزارش فهرستی از مطالب و بخش‌های گزارش را لیست کنید.
  3. بخش مقدمه: پیش از گزارش فعالیت یا دستاوردهای علمی، بخشی را به تشریح مقدمات تخصیص داده و با معرفی مختصر دانشکده/ بخش، سوابق انجمن یا گروه، تعداد مخاطبان و دانشجویان، اسامی اعضای فعال انجمن یا گروه، معرفی استادانی که با ایشان همکاری داشته‌اید، سوابق و افتخاراتی که تاکنون کسب کرده‌اید و مواردی از این دست را به اختصار توضیح دهید.
  4. بخش گزارش فعالیت‌ها یا دستاوردهای علمی: هر فعالیت یا دستاورد مدنظر را با ذکر تمامی جزئیات مهم (خصوصاً با توجه به معیارهای داوری) و با رعایت نکات زیر تشریح کنید:
  •  گزارش هر برنامه به صورت مستقل از برنامه‌های دیگر آورده شود و مستندات مربوط به هر برنامه نیز در کنار توضیحات آن باشد. ترتیب گزارش برنامه‌ها بر اساس تاریخ اجرا باشد.
  • عکس‌ها و مستندات را با دقت انتخاب کنید و از تکرار بپرهیزید. انتخاب عکس‌های مناسب به ترتیبی که جمعیت مخاطبان برنامه‌ها را به خوبی نشان دهد یا فرایند برنامه‌ریزی تا اجرای دستاوردها را روشن کند و مشخصاً مربوط به همان برنامه باشد، بسیار حائز اهمیت است. عکس‌ها حتماً توضیحات مناسب داشته باشند و اکیداً از مستندات غیرمرتبط یا گنگ و مبهم اجتناب کنید.
  • درصورتی‌که ویدئویی از برنامه موجود باشد می‌توانید آن را در اینترنت آپلود نموده و لینک آن را در گزارش بیاورید.
  •  در عین پرهیز از توضیحات غیرضروری مجدداً تأکید می‌شود که حتی‌الامکان با توجه به معیارهای داوری توضیحات مناسبی را در گزارش خود بگنجانید.
  • در مواردی که متن به یک لینک اینترنتی (هایپرلینک) منتقل می‌شود حتما دقت کنید تا هایپرلینک در فایل PDF نهایی باز شود.
  1. در هر بخش تنها گزارشی از فعالیت‌های همان بخش آورده شود و ضمن رعایت نظم منطقی در محتوای گزارش، توجه داشته باشید که بخش‌های مختلف به خوبی از یکدیگر متمایز باشند.

نکاتی در مورد گزارش در قالب پوستر

  1. در مواردی که تنها یک فعالیت یا دستاورد علمی مورد ارزیابی قرار می‌گیرد، گزارش در قالب یک پوستر A1 (قطع 50 در 70 سانتیمتر) دریافت خواهد شد. در این حوزه‌ها ضمن رعایت کلیاتی که در بالا به آن اشاره شد، به موارد بند 5، 7 و 8 توجه ویژه‌ای داشته باشید و پوستر را به نحوی طراحی کنید که گزارش جامعی را در عین اختصار و با مستندات کافی در اختیار داور قرار دهد.

نکاتی در مورد گزارش حوزه‌ی انجمن علمی

  1. از آنجا که در حوزه‌ی انجمن علمی گزارش کلیه‌ی فعالیت‌های یک‌ساله انجمن مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت و با توجه به دستورالعمل جشنواره، حداکثر تعداد برنامه‌های گزارش شده باید لزوماً منطبق با حدود و ترتیب ذکر شده در جدول زیر باشد:

ترتیب فصل‌ها و صفحات

جزئیات

صفحه‌ی عنوان

عنوان گزارش

فهرست

فهرست مطالب گزارش

مقدمه

مقدمه‌ای در مورد انجمن یا گروه و سوابق و افتخارات و همچنین اعضا و استادان مشاور و همکار انجمن

بخش اول

فعالیت آموزشی (حداکثر 10 فعالیت)

بخش دوم

رویداد علمی (حداکثر 5 فعالیت)

بخش سوم

گفتگوی علمی و تخصصی (حداکثر 5 فعالیت)

بخش چهارم

ارتباطات و همکاری‌های علمی (حداکثر 5 فعالیت)

بخش پنجم

نشریه علمی

بخش ششم

فعالیت پژوهشی

بخش هفتم

کتاب

بخش هشتم

خلاقیت علمی

 

جهت بهبود کیفیت گزارش‌ها با اعضای تیم مشاوره مشورت نموده و در صورت نیاز به توضیح بیشتر، با کارشناس انجمن‌های علمی دانشجوی (آقای خاکسار) به شماره 88094001 داخلی 460 تماس حاصل فرمایید.

 

برای دریافت شیوه نامه تهیه آثار دومین جشنواره درون‌دانشگاهی حرکت در قالب کتاب الکترونیکی PDF اینجا کلیک کنید.

مشاهده مطلب
نظر شما
  • 0
  • 0
  • 0
اطلاعیه / حضور و فعالیت در دانشگاه منوط به واکسیناسیون

اطلاعیه / حضور و فعالیت در دانشگاه منوط به واکسیناسیون

اطلاعیه / حضور دانشجویان منوط به ارائه کارت واکسن

اطلاعیه / حضور دانشجویان منوط به ارائه کارت واکسن

فراخوان کارگروه کاریابی دانشجویی دانشگاه امام صادق علیه‌السلام

به منظور اعلام فرصت‌های شغلی؛

فراخوان کارگروه کاریابی دانشجویی دانشگاه امام صادق علیه‌السلام

توصیه‌های پیشگیری از ویروس کرونا

اطلاعیه درمانگاه دانشگاه؛

توصیه‌های پیشگیری از ویروس کرونا

اطلاعیه / عدم تعطیلی اقامتگاه‌های دانشجویی در بین دو ترم تحصیلی

اطلاعیه / عدم تعطیلی اقامتگاه‌های دانشجویی در بین دو ترم تحصیلی

اداره امور دانشجویی با صدور اطلاعیه‌ای از باز بودن اقامتگاه‌های دانشجویی شماره ۱و۲ در بازه میانی دو ترم تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ خبر داد.

گزارشی از نشست پرسش و پاسخ صمیمانه دانشجویان با مدیرکل روابط عمومی

گزارشی از نشست پرسش و پاسخ صمیمانه دانشجویان با مدیرکل روابط عمومی

نشست پرسش و پاسخ صمیمانه دانشجویان با جناب آقای حجت‌الاسلام کاظمی، مدیرکل روابط عمومی، برگزار شد.

اطلاعیه / آغاز فرایند ثبت اعضای اتاق دانشجویان ورودی۱۴۰۱

اطلاعیه / آغاز فرایند ثبت اعضای اتاق دانشجویان ورودی۱۴۰۱

اداره امور دانشجویی با صدور اطلاعیه‌ای از آغاز فرایند ثبت اعضای اتاق دانشجویان ورودی ۱۴۰۱ خبر داد.

گزارشی از نشست پرسش و پاسخ صمیمانه دانشجویان با معاون پژوهش و فناوری اطلاعات

گزارشی از نشست پرسش و پاسخ صمیمانه دانشجویان با معاون پژوهش و فناوری اطلاعات

نشست پرسش و پاسخ صمیمانه دانشجویان با جناب آقای دکتر امامی، معاون پژوهش و فناوری اطلاعات، برگزار شد.

تمدید مرحله نخست ثبت‌نام اسکان دانشجویان ورودی۱۴۰۱ مقطع کارشناسی تا ساعت۲۴ روز جمعه ۱۶دی

تمدید مرحله نخست ثبت‌نام اسکان دانشجویان ورودی۱۴۰۱ مقطع کارشناسی تا ساعت۲۴ روز جمعه ۱۶دی

اداره امور دانشجویی در اطلاعیه‌ای از تمدید مرحله نخست ثبت‌نام اسکان دانشجویان ورودی۱۴۰۱ مقطع کارشناسی خبر داد.

گزارشی از نشست پرسش و پاسخ صمیمانه دانشجویان با معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی

گزارشی از نشست پرسش و پاسخ صمیمانه دانشجویان با معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی

نشست پرسش و پاسخ صمیمانه دانشجویان با دکتر غلامرضا گودرزی، معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی، برگزار شد.

اطلاعیه مرحله نخست اسکان دانشجویان ورودی۱۴۰۱ مقطع کارشناسی / شروع ثبت‌نام از ساعت ۱۲ امروز

اطلاعیه مرحله نخست اسکان دانشجویان ورودی۱۴۰۱ مقطع کارشناسی / شروع ثبت‌نام از ساعت ۱۲ امروز

اداره امور دانشجویی اطلاعیه مرحله نخست ثبت‌نام اسکان دانشجویان ورودی۱۴۰۱ مقطع کارشناسی را منتشر کرد.

گزارشی از نشست پرسش و پاسخ صمیمانه دانشجویان با معاون دانشجویی و فرهنگی

گزارشی از نشست پرسش و پاسخ صمیمانه دانشجویان با معاون دانشجویی و فرهنگی

نشست پرسش و پاسخ صمیمانه دانشجویان با دکتر سیدجواد حسینی، معاون دانشجویی و فرهنگی، برگزار شد.

با اهدای خون در دانشگاه امام صادق(ع) اهدای زندگی می‌شود

با اهدای خون در دانشگاه امام صادق(ع) اهدای زندگی می‌شود

اداره امور دانشجویی از اهدای خون در درمانگاه دانشگاه امام صادق علیه‌السلام خبر داد.

اعلام برنامه زمانبندی مجموعه استخر شهید شرف زاده برای نیمه دوم سال ۱۴۰۱

اعلام برنامه زمانبندی مجموعه استخر شهید شرف زاده برای نیمه دوم سال ۱۴۰۱

برنامه زمانبندی مجموعه استخر شهید شرف زاده برای نیمه دوم سال ۱۴۰۱ اعلام شد.

فراخوان جایزه البرز ۱۴۰۲ در بخش نخبگان/مهلت یک ماهه ثبت نام به هیچ وجه تمدید نخواهد شد

فراخوان جایزه البرز ۱۴۰۲ در بخش نخبگان/مهلت یک ماهه ثبت نام به هیچ وجه تمدید نخواهد شد

بنیاد فرهنگی البرز در تقارن با شصت و یکمین سال تاسیس خود، فراخوان جایزه البرز ۱۴۰۲ را در بخش نخبگان با هدف تقدیر از دانشمندان، مخترعان، دانشجویان و طلاب برتر سراسر کشور منتشر کرد.

دومین دوره مناظرات دانشجویی انجمن‌های علمی‌دانشجویی برگزار می‌شود +آئین‌نامه‌اجرایی

دومین دوره مناظرات دانشجویی انجمن‌های علمی‌دانشجویی برگزار می‌شود +آئین‌نامه‌اجرایی

دومین دوره مناظرات دانشجویی انجمن های علمی دانشجویی معارف اسلامی و الهیات، اقتصاد، سیاسی، مدیریت و فرهنگ و ارتباطات دانشگاه امام صادق علیه السلام برگزار می‌شود.

تمدید مهلت ثبت‌نام دومین جشنواره دانشجوی نمونه بین‌المللی

تمدید مهلت ثبت‌نام دومین جشنواره دانشجوی نمونه بین‌المللی

مهلت ثبت‌نام در دومین جشنواره دانشجوی نمونه بین‌الملل تا ۱۸ آبان ماه تمدید شد.

چهلمین دوره جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران فراخوان داد

چهلمین دوره جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران فراخوان داد

فراخوان چهلمین دوره جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران توسط دبیرخانه این‌ رویداد منتشر شد.

تغییر عنوان دانشگاه امام صادق علیه السلام از غیرانتفاعی به روزانه غیردولتی

تغییر عنوان دانشگاه امام صادق علیه السلام از غیرانتفاعی به روزانه غیردولتی

عنوان دانشگاه امام صادق علیه السلام از غیرانتفاعی به روزانه غیردولتی تغییر یافت.

نشست علمی دانشگاه و تجربه امر سیاسی «چگونه دانشجویان در سال‌های منتهی به انقلاب، سیاسی شدند؟»

نشست علمی دانشگاه و تجربه امر سیاسی «چگونه دانشجویان در سال‌های منتهی به انقلاب، سیاسی شدند؟»

نشست علمی دانشگاه و تجربه امر سیاسی «چگونه دانشجویان در سال‌های منتهی به انقلاب، سیاسی شدند؟» با سخنرانی دکتر عباس خورشیدنام برگزار می‌شود.

برگزاری جلسه استادان راهنما با مرکز مشاوره دانشجویی دانشگاه امام صادق علیه السلام

برگزاری جلسه استادان راهنما با مرکز مشاوره دانشجویی دانشگاه امام صادق علیه السلام

دیروز دوشنبه، ۲۳ اسفندماه، جلسه استادان راهنما و معاونین دانشجویی و فرهنگی دانشکده‌ها با حضور قائم مقام فرهنگی و مسئولان مرکز مشاوره به صورت حضوری و مجازی برگزار گردید.

بازدید ریاست محترم دانشگاه از اداره تغذیه به منظور بررسی مشکلات و موارد موجود

بازدید ریاست محترم دانشگاه از اداره تغذیه به منظور بررسی مشکلات و موارد موجود

صبح امروز (۱۴۰۰/۱۲/۲۱) ریاست محترم دانشگاه حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر سعدی با حضور در سالن غذاخوری دانشگاه با همکاران اداره تغذیه دیدار و گفتگو کردند و به بررسی مشکلات و موارد موجود در این اداره پرداختند.

در محفلی صمیمی از کارکنان معاونت دانشجویی و فرهنگی تقدیر شد

در محفلی صمیمی از کارکنان معاونت دانشجویی و فرهنگی تقدیر شد

روز چهارشنبه ۱۸ اسفند به مناسبت روزهای پایانی سال کاری ۱۴۰۰، از کارکنان معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه امام صادق(ع) تقدیر به عمل آمد.

تقدیر از استاد لک، جانباز شیمایی دفاع مقدس

تقدیر از استاد لک، جانباز شیمایی دفاع مقدس

مدیر و جمعی از همکاران تربیت بدنی به مناسبت میلاد حضرت عباس(ع) و روز جانباز با حضور در منزل استاد لک، جانباز شیمایی دفاع مقدس، از ایشان تقدیر کردند.